Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 29 octombrie 2016

Coq au vin, coquelete de bretagne cu mamaliga și mujdei de usturoi























Trebuie sa fac reteta asta cu vin, neaparat

Puii propaspeti sau dezghetati se prajesc intregi sau se taie in doua, mie imi place nu foarte uscat asa ca l-am prajit intreg dar merge si jumatati. Se sterg bine cu prosop, se dau cu sare si piper proaspat rasnit. Prăjim puiul într-o baie de ulei încinsă, de preferat in tuci dar acoperit cu capac pt ca sare ft rau. Eu am intors carnea de mai multe ori pe ambele parti. Grozavi, mănânci pana plesnește. Facem o mamaliga mai moale puțin sarata în care adaugam niște ulei sau unt pt cremozitate și gust. Pisam usturoiul și-l blenduit cu sare, piper și ulei de măsline, mie îmi place pasta dar se poate lungi cu apa. 

Niciun comentariu: