Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 27 august 2016

Conopida gratinata









Varianta I : cea mai buna varianta este totusi cea in care fierbem conopida, o zdrobim cu furculita si o amestecam cu branza si smantana, mie imi place mai legata si piure

1 conopida de 1 kg
250 gr smantana grasa
100 gr telemea de oaie
Cascaval dacă aveti
3 oua mari
100 gr unt

Desfacem conopida în buchetele și o punem la inmuiat in apa cu sare și otet. O spalam dupa care o punem la fiert in apa clocotita cu putina sare pentru aproximativ 10 minute. Mixam ouale și le amestecam cu smantana. Ungem un vas termo cu unt, asezam un rand de conopida, radem branza, punem cateva cubulete de unt și varsam jumatate din crema de oua. Urmeaza iar conopida, branza si restul de sos deasupra, eu am pus intr-un singur strat de conopida. Radem iar branza, cascaval și dam la cuptorul incalzit pentru 15 - 20 de minute. Eu am folosit vreo 5 lg pline de smantana dar merge și cu 150 gr și un castronel de branza, 6 lg pline. Puteti pune și ceva mirodenii peste conopida dar fara sare ca e branza sarata

Sursa : Stela Popescu


Niciun comentariu: